Seymaarda35 ben de aynı şeyi yaşıyorum hala 49 günlük bebeğim sezeryan sornası sütüm geldi ama çok ağlayınca almıyordu mamaya da alıştı tabi 3.gün hastaneye tekrar gittik kum döktüğünü öğrendim bol su içip emzirmem gerektiğini söyledi doktor. Emzirmeye çalışıyorum ama hala çok ağladığı oluyor araştırdım zorlamıyorum sakinken ve yarı uykuluyken vermeyi dene o zaman daha iyi tutuyorlar çok ağlar tutmazsa sakinleşmezse mecbur yine mama vermeye devam ediyorum