Hane içi kişi başı geliri maksimum 940 TL ve altı olduğunu durumlarda(yani bi geliri olmayan, sigortası olmayan, üzerine ev, araba vs olmayan) kişilerin googleye askıda fatura yazarak doğalgaz su elektrik faturalarını yatırabildiği bi sayfa kızlar. Ama fatura ev hanesinden birinin üstüne olmalı. Oraya fatura bilgilerinizi giriyorsunuz durumu olan bir vatandaş faturanızın tamamını ya da bir kısmını ödüyor. Dilerseniz durumunuz iyi bende birinin faturasını ödemek istiyorum derseniz ordan yine birinin faturaısnı seçiyor ve ödüyorsunuz. Bence güzel bi uygulama haberiniz olsun belki birilerine yardımım dokunur biri faturasını koyar ve ödenir Allah razı olsun denir. Şimdiden teşekkürler ☺️