Kızlar merhaba.. Bebeğimden sonra cok kendime pek baktigim söylenemez, sadece duş alıyorum dişlerimi fircaliyorum diyebiliriz 😀🙈oglum 7 aylık olacak yakında, pijama ile gezmem evin içinde eşofman sweat tayt tshirt falan giyerim. Tabi eskisi kadar özenli değil .Parfüm de bebeğim rahatsız olur diye sıkmıyorum. Toplu saç hiç sevmem ama saçlarım çok dökülüyor ve bebeğim çok çekiyor o yüzden saçlarım hep topludur 😀 Başka da bir şeyim yok öyle makyaj olaylarına falan hiç giremiyorum. Sizler nasılsınız ev içinde 😀