2 ocak eşimin, 27 ocakta küçük oğlumun doğum günü ayrı ayrı mı kutlamalıyım yoksa ortak bi pasta mı almalıyım kızlar diyorum ki ayın 15inde bi pasta alıyım balonlar falan evdede bir şeyler hazırlıyım süsliyim falan sevdiklerimizi çağıralım öyle kutlayalım diyorum sizce mantıksız mı siz olsanız napardınız