Kızım 10aylık..kilolu bi bebek deil, %20 percentillerde..5. Aydan 8. Aya kdar nerdeyae püre gibi verdik, sonra çatalla ezdim..ama şuan da diş dönemi sanırım, asla pütürlü bişey yemek istemiyoe, yutarken ellerini yukarı kaldırıp sıkıor kendini sanki yutamamaktan korkuyor gibi..öyle olunca ikinci kaşıktan sonra çok yemiyor:(.. anne yüreği sonra gene blendrdan geçiriyorum, yesin de nasıl yerae yesin diyorm, illaki ögrencektir:((.. siz nasıl blw demiyosnz ya da alıştırdnz?..benim eskiden beri fobimdi çocukların bogazına bişey takılması kalması falan:(..