cemre_-34 evet yarım saate yakın beklettim yumuşasın diye. Sonra ters yöne doğru taradım. Bende konak tarağı yoktu temiz, orta yumuşak kıllı bir diş fırçasıyla taramıştım. Bastırmaya gerek yok zaten birkaç günde baya baya kalkıyor kafadan. Sonra yıkıyordum köpük şampuanla.