Allah aşkına biri bana 10,5 aylık bebeğim için aşağıdaki denediğim herşey dışında yapacağım birşey söylesin nolur bebeğim perişan 2 haftadır 😭😭😥
-Mama değiştirme
-Yüksek lifli gıdalar yedirme
-Duphalac
-Fito ve anestol krem
-Gliserin konsuk fitil
-Karna saat yönünde ya da tersinde bebe yağı ile masaj
-Kayısıyı hem püre olarak hem de ezerek yedirme
-Zeytin yağı içirme
-Bol bol su verme
Başka peki başka napıcam Allah aşkına. Doktora gittik benim diyeceğim herşeyi yapmışsın sana daha ne diim dedi. Perişan haldeyiz ya 😭😭