BabyYoda Kızlar elimde hascevherin klasik manuel düdüklü tenceresi vardı geçtiğimiz gün patladı Allah korudu resmen 😑 Bana önce güvenlikli sonra da yıllardır kullanıp memnun kaldığınız düdüklü tencerelerinizi yazar mısınız ?
Evrim1906 BabyYoda remetta kullanıyorum çok da memnunum canım babam çaydanlık tencere tamircisi evlenmeden almıştı 3 senedir kullanıyorum Bi sıkıntı yaşamadım
birkizannesi_ Evrim1906 merhaba benimde rametta düğmeli ama ben bi türlü nasıl kullanılacağını anlamadım. Bazen hemen pişiyor bazen saatlerce pişirmiyor
BabyYoda herseySeninleguzel11 Aslında aşıyor ama eğer kafama yatan bulamazsam mecbur fissler alacağım
Bulutbey BabyYoda Tefal marka kullanıyorum kilit sistemi de oldukça güvenli. Hava bitmeden asla açılmıyor. Hatta geçen gün ayar kısmını tam oturtmadan kullanmışım açmadı havası bittiği halde.
Bulutbey Bulutbey model olarak bilmiyorum bana da hedşye geldi sanırım kutusunu atmuşımuama intetten baktığım kadarıyla şu ürüne benziyor https://www.hepsiburada.com/tefal-p2530739-secure-5-neo-v2-6-l-duduklu-tencere---7114000484-p-MT7114000484?magaza=butikAli
barbarosunannesi BabyYoda ay çok geçmiş olsun nasıl oldu altı çok mu açıktı :( ben Karaca’nın kullaniyorum dört senedir memnunum
Evrim1906 birkizannesi_ benim ki düğmeli değil canım üstünde 2 tane ayarı var Bi sebze için Bi et için ben hep sebze ayarında pişiriyorum hemen de pişiyor