Kızlar elektrik faturası herkesin geldi benimkini okumamış dağıtım bende arayıp fatura oluşturdum t1 t2 t3 son 4 hanesine istedi söyledim 700 TL dedi ben şok yanlışlık olma olasılığı var mı . Oda da sabaha kadar elektrikli soba acık oğlum 15 aylık ilk defa bu kadar cok geldi. Normalde evim sıcak klima acmayız salonda falan Allah herkesin yardımcısı olsun