Merhabalar bu yaz tatil için villa kiralamayı düşünüyoruz, balayında da villa kiralamıştık yemek falan çok rahat olmuştu. Şimdi 1 buçuk yaşında kızım var yaza 2 yaşına girmiş olacak, hem çocuk hem yemekle uğraşmak istemiyorum. Otele gitmek de istemiyorum açıkcası. Size sorum şu 🙈 önceki konulara baktım ama bulamadım herşey dahil olan villalar vardı burda konuşması geçmişti. Yeme içme villa sahiplerine aitti, açık büfe şeklinde gidip yemeğini yeyip villana geri dönebiliyordun. Ama ismini hatırlayamadım, konuşmaları da bulamadım. Bilgisi olan varmı?