Merhaba güzel anneler 🙋🏻♀️
21 aylık bir oğlum var 18 haftalık kızıma hamileyim🥰 nasip olursa mayıs sonu gibi kucağıma alıcam inşallah🤲🏻 Size sorum şu oğlan annesi olarak herşeyi biliyorum da kız bebek konusunda tecrübesizim. Alışverişe başlicam inşallah neler almamı önerirsiniz? Yani yaz bebişi olucak inşallah elbise filan ne kadarlıkken giydirebilirim bi de mutlaka şunu al dedikleriniz var mı? Şimdiden teşekkürler hepinize🌸🌸