1 haftadır soğuk algınlığı vatdı öksürük burun tıkanıklığı balgam vs bugün hastalığın seyri azaldı ama bir anda çok fazla kustu ne varsa yoksa büyük adam gibi çıkardı yemek de yemek istememişti. Çok şükür ateşi yok ishal değil. Ama karnı aç gıda vermeye korkuyorum. Ne iyi gelşr bebeğime kızlar bu durumu yaşayan varsa yazabilir mi ? Bu arada prospan şurup kullanıyoduk ondan da şüphelinyrm.