3 gün oldu dogum yapalı göğüslerimden birinde ufak damla şeklinde süt var. O da göğüslerimi sıktığımda geliyor. Lütfen bana yardımcı olun çok ağlıyorum çok üzülüyorum normal mi böyle olması, süt gelmesi için ne önerirsiniz. Hastanede emzirmen lazım diyip durdular, ne meme ucum var ne sütüm var, bebeğim ucum göğüs ucum yok diye alamıyor, zorla tutturuyorum ama süt olmadığı için çok ağlıyor.. Bana, bebeğin sarılık olur diyorlar. Bebek sarılık olunca da iç organları hasar görüyormuş herseyin olumsuzunu duydum şu iki gündür ne olur bana yardım edin