Eceninannesi_ Ben bebeğime ikisinden birini almayı düşünüyorum. Yurume arkadaşı sanki güvenli değil gibi geliyor, Yürüteç de özgüven eksikliği ve vücuduna zarar verir gibi geliyor hangisi iyi kullananlar yorum yapabilir mi?
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Eceninannesi_ yürüme arkadaşı bence. İkisini de denedim deyim bebeğim yurutecten kafa üstü çakıldı resmen takıldı bir anda gözümün önünde oldu. Ama yurume arkadaşında böyle birşey yaşamadım .bacak kaslarıni çalıştırdığı için daha kolay ve çabuk yürüdü .bence yürüme arkadaşı 💁
TheBossMom Eceninannesi_ yürüteç için zararlı diyorlar ama bende de var şuan 6 aylık nadiren koyuyorum bir zararı olmadı ama biraz daha büyüsün yürüme arkadaşı alacağım bence yürüme arkadaşı yürüteç sürekli kullanımda zararlı
Minnakkkkk Eceninannesi_ bence çocukla alakalı bir durum bnde yuruteec kullandm bnm kxiim 10 aylıkken yürümüştü
Eceninannesi_ TheBossMom benim kızım da 6 buçuk aylık şuan yürüteç ve yürüme arkafasi arasında kaldım yürümek istiyor sureklu çünkü ama dengeyi saglayamiyor
Gunsss Yürüteç kullandım biz erken yürüdü oğlum özgüven eksikliği olmadı aksine fazla sosyal bir çocuk 😁
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Eceninannesi_ Saolun çok şükür bı sorun çıkmadı .ben hiç taraftar değildim.komsum verdi rahat edersin dedi .genis bı balkonumuz var .korktuğum başıma geldi yani
Eceninannesi_ BirSevda-iki-Emanet_Sahibi allah uzak etsin belki eski diye düştü içinden ilk defa duydum yürüteç de düşen bi beb3k olduğunu. Daha güvenli gibi geliyordu hep bana
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Eceninannesi_ Yok yurutec kazaları birçok kez oluyor okumustum bunları. Kırık yada eski değildir. Kaza iste , yinede siz en dogur5karari verirsiniz bebeğiniz için 🤗
cicekannesiii Eceninannesi_ ikisinide kullandim agirlikli yurutecte gecirdi vakit 10 aylik yurumeye basladi yurume arkadasini bosuna aldim sayesinde😂
Prenses_annesi22 Eceninannesi_ ben ılk yurutec aldım cok durmadı onda yurume arkafası aldım tutup kalkıyor hemde egıtıcı masa oluyor oyuncaklarıyla oynuyor gayet basarılı bızım ıcın ayaklarjna su doldurunca agırlık oluyor hızlı gtmıhor hayet hızı cok ıyı bız cok begendık onun sayesınde tutunup kalkmaya korkmuyor artık koltuktanda tutunup sıralıyor
Evrim1906 Eceninannesi_ yürüme arkadaşı daha güvenli bizzat yaşadım oğlum yürüteç ten halıya takılıp tepe taklak düştü bir daha kullanmadım yürüme arkadaşı aldım ayrıca yürüteç parmak ucuna basmasına neden oluyor hemde kendini öne doğru ittiği için dengesini geç sağlıyor yürüme de bu yüzden gecikiyor