Leylaa_ Biz Afrika’da kestik mesela.Hem 2 adağımızı hemde akikamızı.Orada çok fazla ihtiyaç sahibi insan var.
Çokta bereketli oldu.Fotoğraflar , videolar atıyorlar size adağınız kesilirken dualar eşliğinde.İnsanın içine siniyor öyle diyeyim size ve küçük çocukların yüzlerindeki o mutluluğu da görmek beni ayrıca memnun etti.Hem fiyat olarak daha uygun Türkiye ye göre.Geçen ay kestik ve 800 TL ydi küçük baş.