Kızlar ben bir çözüm buldum kimyon çayı olur mu falan diyecekler aman hiç gelmesin ben çok çaresiz kaldım gam damlası falan işe yaramadı çocuğum çatlatacak gibi ağlıyordu benim gibi olan anneler denesin istedim ama bende vermeden önce çooookkk korktum çok araştırdım şuan 29 günlük bebeğim İbrahim Saraçoğlu veriyor tarifi yarım bardak kaynayan suya bir tatlı kaşığı kimyon atıp bir taşım kaynatıp soğumaya bırakıyoruz sonra süzüyoruz sanırım burası çok önemli tülbentle süzdüm ben hep tanesi çocuğa gelmesin Allah korusun bir çay kaşığı verdim akşam çok fazla gaz çıkarmadı ama ağlaması %80!gitti sonra ki gün gündüz yine vermedim öğleden sonra başladı yine ağlamaya akşam yine verdim duruldu bugün sabah verdim artık sabah akşam birer çay kaşığı vereceğim ben inanılmaz faydasını gördüm alerjik bir bebeğiniz yoksa deneyin zaten damlaların içinde de kimyon varmış 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️