1prens1prensesannesii Kizlar oğlum 20 aylık.kendi etrafında donerken gözleri ile yan bakıyor .birşeyden dolayı ergoterapiste attım videosunu Vestibuler hassasiyeti var dedi.iyi birşey mi kötü birşey mi anlamadım Henuz cevap yazmadı kebdisi de
antropologanne 1prens1prensesannesii Merhaba, bahsettiginiz sey duyu dütünleme. Bu isimle arastirma yaparsaniz detayli bilgiye ulasabilirsiniz.
Melek-k 1prens1prensesannesii duyusal hassasiyet vestibüler hassasiyet ise daha çok duruş ve DEnge ile hassasiyeti olduğunu gösteriyor.
sadeturkvatandasi 1prens1prensesannesii bence araştırmaya üşenip buraya yazmışsınız🤷♀️ Şimdi sizin yerinize yazdım gayet açık yazıyor her şey vücudun denge sistemiyle alakalıymış. Biraz daha azimli olursanız bulursunuz mutlaka, burda çok bilen çıkmayabilir tıbbi bi terim sonuçta.
1prens1prensesannesii sadeturkvatandasi senin için üşenmedim geçmişi mi attım Ayrixa sizene araştırmadan da sorabilirim..bilip bilmeden saçma saçma yorum yapmayın.fikriniz yoksa da yazmayın.ayrica burda özel eğitim öğretmeni vs var..tıbbi terimleri bilirler ..
1prens1prensesannesii Melek-k Ama duruş ve dengesinde problem yok Şu aralar birşeylerin üzerine çıkıp dengede kalıyor mesela buna merak sardı .
Melek-k 1prens1prensesannesii duruş sadece ayakta durmak ile ilgili değil aslında, oturma, emekleme, yaşlanma gövdesini kaldırma vs bunları yapmakta sorun yaşıyor mu, rahatça yapıyor mu yoksa dürtüsel bir çekingenliği oluyor mu
1prens1prensesannesii Melek-k rahatça yapıyor herhangi bir sıkıntı görmedim bu dedikleriniz de oğlum da.
Melek-k 1prens1prensesannesii sürekli sallanma, sürekli kontrolsüz hareket hali mi mevcut o zaman? Bu çok kapsamlı bi konu şimdi buradan birşey demek de zor