6 aylık bebeğim var, 3 aylıktan beri fitille kaka yaptırabiliyoruz. Duphalac ve maflor kullandık işe yaramadı. Daha sonra dulcosofta geçtik o işe yaradı germen hemen her gün yapıyordu ama o da alerji yaptı bıraktık. Şimdi mommy bliss constipation ease kullanıyoruz. Hala bir düzelme yok. Öneriniz var mı nasıl düzelecek 🤦🤦🤦