mummy Merhaba sevgili anneler ben kadroluyum ama eşim sözleşmeli ve ayrı şehirlerde çalıştığımız icjn ben şu an aylıksız izne ayrıldım yeni gelen öğretmenlik meslek kanunu ile sözleşme kalkacak acaba eş durumu verirler mi sizin düşünceniz nedir