Mavilim55 doymuyor olabilir cünkü geceleri saat bası en fazla iki saatte bir uyanan kızıma emzirdikten sonra mama takviyesi yapmaya basladım şimdi ilk uykusunu beş saat uyuyır , uyanınca aynı sekilde mama meme olarak besliyorum dört saat sonra kalkıyır hiç kımıldaman huZurla uyuyır... memede uyuya kalması doydugunu göstermez , yoruluyorlar emerken. Ayrıca mama zehir değil .... ac kalması daha mı iyi ? Acken siz uyuyabiliomusunuz ? Bir kere bu sekilde deneyin eger uyıyrsa aclıktandır