Merhaba kızlar. Sizlere bişeyler danışmak istiyorum. 16 aylık olacak oğlum 4 ocakta. Ve oğlum geceleri 2-3 defa kalkar acıktığı için. Çünkü maşallah çok boğazlı bi oğlum var. Yemeği seviyor zaten.
Şimdi ben oğluma bu zamana kadar inek sütü hiç vermedim. Oğlum sadece ayran içer ve sarımsaklı yoğurt yer. Süt içirmedim hiç. Araştırmamalarıma göre d vit eksiğiliği ve kan saayımını düşürüyor. Çünkü annem bizlere hep şekerli su inek sütü vermiş ve kendimi bildim bileli benim hep d vit eksikliiğim var kan sayımım da düşüktür.
Yani diyeceğim şu ki kayınvalidem mamalar pahalılaştığı için geceleri inek sütü ver diyor.
Veren var mı acaba 🤷🏻♀️