Anneler 8.5 aylık oğlum ek gıdaya alıştığı İçin mama içmek istemiyor. Emmeyi de bıraktı zaten. Ek gıda alımı güzel. Ama 1 çay bardağı BİLe yedirsem öğünde üstüne mama içmek istemiyor. Uykuda BİLe almıyor. Aç kalıyor saatlerce ama yine de içmiyor. Tek çarem vanilya şurubu. Aldım eğer onunla içerse ne ala. Ama ya yine içmezse ? Var mı sizde çevrenizde bu aylarda mamayı bırakıp sadece ek gıda ile büyüyen ? Mama içmezse ne olur ? Dengeli beslenme programı hazırlayabilir miyim ? Yardım ve tecrübenize ihtiyacım var.