Arkadaşlar bebeğim 6 aylık zaten doğduğundan beri kusan bir bebek ancak son birkaç haftadır çok kusuyo sadece anne sütü alıyor emdiğini takiben diğer emmeye kadar 2-3 kere kesik kesik kusuyo.6 ay oldu azalması ya da bitmesi gerekmiyor mu herhangi başka birşeyimiz yok hastalık açısından düşününce ama kusuyor kusuyor 😢