Canlar oğlum 7 ay 5 günlük. 2 gündür uykularımız bi tuaflaştı sanki bebekliğine geri döndü 🙄 2 gündür sürekli bi mız mız sürekli kucağımda olmak istiyo sürekli emmek istiyo uyuduğundada meme ağzından çıkınca uyanıyo geceleri yarım saatte bi uyanıyo emziriyorum beşiğine koyuyorum yok geri uyanıyo illa meme ağzında durcak.. Anlamadığım şu ki yanına uzanıyorum yatarak emziriyorum bende öyle uyuyakalıyorum geceleri o zaman uyuyo ama diğer türlü uyku yok bugün gündüz uykularıda böyle oldu 1 saat içinde 3 4 kere geri uyutmaya çalıştım. Ne bu diştendir diyenler var çevremde anlam veremedim 😏