Angellove94 biz elektrikli ufo kullanıyoruz geçen sene kızım yeni doğmuştu diye hemen hemen full çalıştı hiç söndürdügum olmadı aylık 370-400 civarı geliyordu. Bu senede kızım bir yaşında sıcak olunca bunaliyor hemen kapatıyorum onun usudugunu ellerini yüzünü soğuk hissettiğim an açıyorum ısınınca geri kapıyorum gece uyuyunxada düşük moda alıyorum ara ara açılıp kapanıyor. Yine 289 gelmiş. Ama tabiki sadece elektrikli soba değil beyaz eşyalar elektronik eşyalar termosifon da var. Ya bilmiyorum bizim burada daha doğalgaz yok gelmedi. Bizde mecbur böyle yapıyoruz.