Busra2326 22 gun once dogum yaptım normal suni sancısız. Kendi sancımla 15 saat. Hala pubis kemiğim sızlıyor oturup kalkarken wc de vs. Korkuyorum zedelenmiş midir acaba ? Var mı bunu yaşayan kızlarrr
ZehraSareMom Busra2326 Bende o agrıyı çok fazla cektim doktora gittim hiç bir sey çıkmadı bol bol yürüyüş önerdi doktor birde ani kilo alım verimlerde olurmuş böyle agrı ben çareyi hacamat ve sülük tedavisinde buldum agrım çok çabuk geçti tavsiye ederim size de.
minik_koalam Busra2326 benim de uzun süre geçmemişti, doğumum zordu ve dikişlerim baya vardı, ama siz yine de doktora görünün isterseniz