Milleti dinlemeyin. Devlet hastanesindeki her hangi bir çocuk doktoruna gidebilirsiniz özele de gerek yok. Bebişlerin doktoru olarak size gerekli bilgiyi verir. İnstagramda doktoranneninblogu diye bir sayfa var, pediatrist kendisi ve bebeğinin ek gıda geçişinden de bahsediyor, oraya da bakabilirsiniz. Kuzenim doktor, annesi ona bile diyor bebeği emzik tutmadı reçele bala banıp emzik verelim, ağzını şapırdatıyor bu çocuk şimdiden yemek istiyor verelim diye. Diyeceğim şu bakın herkes konuşuyor her kafadan ses çıkıyor. İşi bilenin ne dediğine bakın bence