Kızlar Eşimle konuştuk Allah’ım da kısmet ederse ikinci bir bebeği düşünüyoruz . Kızım bu arada 17 aylık olavakt bir hafta sonra . Bugün için kadın doğuma gittim kan değerlerim ne durumda sezeryan lldigun için dikişler falan ne durumda diye gittim . Kan sonuçları çıktı az önce doktor bebeğin 17 aylık dedi bence 24 ay yani iki yıl dolsun dedi. Tabi ki allahim hayırli ise versin 🤲 ama ne bilim ya canm skldi sanki ikimci sezeryan kaç ay sonra oldu sizin doktorlarımız ne dedi acaba beni bilgilendirirseniz çok çok sevinirim yani şöyle de bir şey var herkesin bünyesi farklı ama merak ettim ne dersiniz sizce bebek dusuncemiz dursun mu