Ardenege38 Henüz 1 ay oldu ameliyat olalı korse kullanıyorum fakat sanki 2 3 aylık hamileymişim gibi göbegim var cok rahatsız oluyorum bildiginiz birşey var mı geçirecek 😰
Aryabebek14 Ardenege38 aynı durumdan muzdaripimmm 😭😭😭😭 3.5 aylık olduk bizde ve geçebileceğine eminim sezaryen olup göbeği olmayan bir cok anne var.
Tubikim Ardenege38 geçen arkadaş doğum yaptı ziyarete gittim kv şi kaç aylık hamilesin dedi doğum yapali dört ay oldu bu arada 😆 doktorum 1 yılı gözden çıkar dedi nasip bakalim
Boncuk21 Ardenege38 25 gün oldu doğum yapalı göbeğim doğum öncesine yaklaştı neredeyse korse vs de takmadım
Gryffindor Tubikim Off bana da yeğenim teyzeeeeee yine mi hamilesin yuppi dedi 🤦🏻( 3 ay 21 gün oldu )
Tubikim Gryffindor Ahahaha çok can sikici guldugume bakma 😆 hayır çocuğu tersleyemezsin de ne bilecek 😊 ama gidecek o göbekler diyet spor zaten annem diyir emeklemeye başlasın oturmaya vaktin oomayacak o zaman gider diyor çok da şey etmiyorum yani artık alıştım 😌
Gryffindor Tubikim Yaa benim çatlağım da çok bazen kafama takıyorum ama sonraa amaaan neyse diyorum 😄
Annesininn_kuzusuu Tubikim 🤣🤣🤣 bende öyle zayıfladım 16 kilo gitti ama içerden daha kaslar iyileşmemiş çünkü jöle gibi sallanıyor göbeğim küçük ama rahatsız oluyorum
Tubikim Gryffindor o konuya hiç girme hamile iken göbeğimden goremedigim yerleri artık görüyorum malesef gördüklerim de silinmiyor Anadolu’nun çorak topraklari gibi vücudum 😆
Ardenege38 Boncuk21 dikişleriniz ne durumda benim dikiş yerlerimin oralarc hep şiş elimle elleyince acıyor birazda uyusukluk var belli yerlerde
Tubikim Annesininn_kuzusuu maşallah kız 16 kiloo ne demek 👏darısı başıma pazartesi bende basliyorum diyete bakalım 😌
1balkizannesi Ardenege38 yeşillik ye,bol su iç 6 aylktan sonra spor yap karın eritici reyhan oksay n egzersizleri var benimki gitti valla 🧿💐
Gryffindor Tubikim Ah ah ilk zamanlar göbeğimi çekmiştim telefonda gördüm de gözyaşım pıt 😢 şimdi bakmıyorum bile 😄