elcn4139 biberonla iciremiyorum . mamayi aventle iciyor syyu icmiyor neyle.vericem yaa bardakla bile denedim icemiyor
Yagmuurr elcn4139 Tamam onu deneyin öyle içiyorlar benim oğlumda normal biberondan içmek istemedi alıştırma bardağı aldım kendi tutup içiyor
babyandmom1 Benimkide aynı o suyu bir tek kaşıkla içiyor. Alıştırma bardağıyla da oynuyor bardakla versem bardağı kıracak bir tek kaşıkla güzel içiyor