Şu an atak dönemi mi uyku gerilemesi mi bilmiyorum ama çatladım kaç kez ağladım saymıyorum bile, gece uykusunu geçtim gündüz de uyumuyor perişan etti beni, kucağımda kalmak istiyor devamlı oyun istiyor ve hiçbir şekilde meme istemiyor biberon emiyor Allah’tan da sağıp veriyorum artık iyice sinirlerim bozuldu yetersiz hissediyorum eşim de anlıyorum seni haklısın deyip köşesine çekiliyor küfür gibi 🤦🏻♀️😭 4,5 aylık olduk bu arada 🥺