Merhabalar hanımlar . 2 aylık bebeğimde reflü olabilirmi diye şüpheleniyorum . Bazen az az kusuyor kesik kesik kusuyor bazen yarım Türk kahvesi fincanı kadar sadece süt şeklinde , acaba çok emdiğinden mi kusuyor diyorum çünkü yarım saate bi emmek istiyor . Ağzında sürekli bir şey yer gibi yutkunuyor veya geviş geveler gibi yapıyor , bazen öğürür tarzda ağzını açıyor kusmak istiyor ama kusmuyor. Doktor muanemizde belirttim fışkırır tarzda kusar reflü bebekler birde kilo alımı normal dedi kilo alımıda normal . Reflüsü olan bebeklerin anneleri belirtileri nasıl bana biraz anlatırmısınız?