Merhaba anneler iglumu pazartesi sunnet ettirdik dikişli oldu. sargı var üstünde doktor kendisi düşsün dedi ama yapışmış cok kotü kokuyor düşecek gibi durmuyor devlet ahstanesinde yaptırdık doktora da ulaşamıyoruz bide aynı sehirde yaptırmadık siz sargılari ne zaman çıkardınız ne yapmam lazim yardımcı olur musunuz? Aksam acile pansumana götürmeyi düşünüyorum .