Hanımlar benim 2015 yılında açılan bi boşanma davam vardı. Avukata vekalet verdim tüm işleri takip etsin diye, sonrasında avukatımın beni oyaladığını farkettim 2019 yılında başka bi avukata vekalet verdim işimi halletti boşanma davası bitti.
Sorum şu ki benim bu iki avukatta hala vekaletim var mı ? Yani güvenmediğim insanlar değil aslında ama genel vekaletname verdim ben sonuçta, ne bileyim bi iş gelmesin başıma 🤷🏻♀️ Yoksa benim davalar bitince vekaletler de son buluyor mu 🤔 nasıl oluyor bilen biri aydınlatabilir mi beni ♥️