Valeria Kestanesekeri özellikle dikkat ettim, emzirme yastığı kullandığım için hiç değmiyor bile kolum. Ayaktayken gün içinde de akıyor hatta🤷🏻♀️
biryazmasali Valeria emzirme atleti gumus kapak kullandim ben zamanla geciyor terbiye oluyir gogusler gogus pedi kullanabilirsiniz
Valeria biryazmasali gümüş kapak 38.haftadan itibaren kullanıyorum vazgeçilmezim oldu🥰 ama sütü tutamıyo malesef🙊
Mimoza_cicegi Valeria Emzirme sütyeni kulannin zaten hiç sıkmaz içine göğüs pedi yerleştirin benimde ilk zamanlar çok akardı bebiş büyüdükçe artık akmıyor nadir akar
Valeria Mimoza_cicegi bi tane aldım ama çok rahat değil zaten sütyen çok sevmem evde hiç kullanmam normalde de🙈 daha rahat bişey bulayım🥰
NinovaLemi Valeria haklısınız korkmakla bebek by belli olmaz işleri. Ben aventin biberonunu almıştım ucu için anne memesi gibi filan diyordu ona güvenerek verdim. Neyse ki sıkıntı olmadı 😂
Deletedmom5284 Valeria altına biberon yada bardak koyup biriktiriyordum akmaması içinde sağıyordum, sütün aktığını hissedince gece kalkıp elimle sağıyodum
Cinar2502 Valeria siz sütyen mi giyiyorsunuz? Aman bacım at sütyeni emzirme atleti neyine yetmiyor 😂😂
biryazmasali Valeria iste atlete ped yapistrirsaniz bi nebze kurtarir benmde oyleydi uzun sure kullandim
Valeria birkupalatte orda biriken sütü ne yapıyorsunuz peki dolaba mı koyuyorsunuz, bebeğe neyle veriyorsunuz?
Snowglobe Valeria akan sütü topluyor. Ve gögüsü boşaltmadığı için ordan emebiliyo. Zaten çok fazla olmadığı için bekletmeye gerek yok diye düşüyorum direk veriyorum. Maksat ziyan olmasın.