archmom Ozlemercn Havalar cok sicak benm bebegimde 47 gunluk zibinla bile birakiyorum.Eviniz sicaksa giydirin kisa kol bebekler de bunaliyor sicaktan.Ne kadar sarip sarmalanirsa o kadar cabuk hasta oluyorlar.
Duruonur Ozlemercn benim 16 günlük bebeğim ve yarım kollu çıtçıtlı badi giydiriyorum çnk izmirde yaşıyoruz ve evler çok sıcak ama ayağına muhakkak çorap giydiriyorum üşütüp karnı ağrımasın die
Dogam_29 Benim de 2 aylık tek zıbın ile bırakıyorum çoğu zaman ev çok sıcak . Ayağını ve belini sıvicak tut yeterli çocuk terletse hasta olur asıl