Erkvam Bebeğimin kromozomu bozuk çıktı ama teşhisi henüz koyulmadı bi bilgisi olan varmı böyle bi durum yaşayan varmı yardımınıza ihtiyacım var
mariecurie20 Erkvam hangi kromozom bozuk buradan bu şekilde bilgi alamzsınız 46 tane kromozom var inşallah çok ciddi bir şey değildir çok geçmiş olsun canım
efelim Erkvam merbaha çncelikle bebeğimiz hayırlı olsun allah sağlıklı sıhhatli büyütsün. Benim bir bebeğimin kalbimde sendromlu oldugu ortaya çıkmıstı trizomi 18di çeşit çeşit sendromlar car bizler down olanı genelde çok biliyoruz bizim anne karnında belli olmustu ama kalbi falan gelişmemiş vucudu su toplamıstı kaybettik. Sizin doğmus sanırım biz ozaman kendimizde testt vermiştim genetikmi diye? Ama genetik çıkmamıstı sizede muhtemelen ondan test yaptılar bundan sonraki gebeliklerde gene yaşanabilirmi diye? Biz fakultenin genetik bölümüne gitmiştik bizi çok bilgilendirmişlerdi size hangi kromozm oldugunu söylemedilermi
Erkvam efelim canım dediklerin bilindik sendrom trizomi 13 18 21 var bunları biliyorum ama benim bebeğimin 16.cı kromozomu fazla çıktı
Bitikmomi Erkvam sizi hapoymomdan biliyorum 16. Kromozomu bozuk çıkmıştı testlerde eşiniz ve sizde test vermiştiniz yanlış hatırlamıyorsam. Durumunuzu merak ediyordum bebeğiniz hala hastanede mi? inşallah hayırlı haberler alırsınız geçmiş olsun dua ediyorum size 🙏🏻
Erkvam Bitikmomi bebeğim hastaneden çıktı canım ama yok yok onda maşallah beyninde kalbinde kanında safra kesesinde her yerinde birşey var
HicisleriBakani Erkvam 16.Kromozom; Hemoglobin hastalığı, Katarakt, İltihaplı barsak hastalığı ( Crohn hastalığı ), Yüksek tansiyon, Manik depresif psikoz yatkınlığı diyor internette ama en doğrusu sizinle ilgilenen doktordan bilgi almanız.
Pashador15 Erkvam merhaba anne karnındayken bişeu denildimi? Rabbim bebeginize şifa sizede sabır versin