2 yas 1 aylik kizim. Ne öğlen uykusuna sesiz sedasız yatağına gidiyor ne de akşam. Normalde 10 da uyuyor
Dün gece 12 oldu saat yatağa agkata ağlata getirdim.
Şimdi 8 buçukta kalktı. Saat olmuş 3 hala öğlen uykusu uyuyacak. Bağırıyorum kızıyorum en son yine yatmıyor. Gel kucağımda uyu ona da yok. Uyutnayayim öğlen diyorum esnemekten bir hal oldu. Gerçekten cinnet geciricem artık. Simdide yatakta oturmuş oyle oturuyor kitaplarına bakiyor sırf o kafasını yastığa koymamak için. Gerçekten deliricem