Kızlar 2 ay 4 günlük bebeğim var dün 2 ay aşısı oldu aşı yernde agrı vardı galiba agladı huysuzdu ateşi yoktu sonra baya huysuzlanınca calpol verdim rahatladı uyudu keyfi yerine geldi akşam saat 8 gibi ateslendi 38 oldu cay kasıgı ile verdm simdi yine ateslendi koltuk altları 39 yakındı vucut 38.2 üstünü ince giydirdim yine cay kasıgu ile calpol verdim ilk bebeğim ne biliyim ilaç verdiğim içinde pişmanım cunki keyfi yerindeydi gülüyordu ates yüksek cıkınca verdim hata mı yaptım acaba atese de bagısıklık kazanması lazım sonucta ama korktum havale felan gecirirse diye