Elif3435 Atak dönemindeyiz ve baya uyku sorunu yaşıyoruz. Takvime göre 10 gün kaldı tükendim artık. Bitince gerçekten düzeliyor mu uykular ? Tükendim artık.
Defne42 Elif3435 bazı bebekler düzeliyor bazıları devam ediyor alışkanlık haline geliyor bizimki 14 aylık hala gece çok uyanır
Minimini12 Elif3435 takvime göre işlemiyor 4. Ay uyku gerilemesi 3 hfta falan sürüyor atak zamnıda o sürece denk gelebilir gelmeyebilirde her bebekte döngü farklı oluyor dedi doktor. Ama uyku gerilemesi geçince düzeliyor düzelmese kimse 2. Yi yapmazdı 😅
Elif3435 Defne42 teşekkür ediyorum cevap için. Ya inşallah düzelir bizim çok felaket uyuyana kadar tükeniyorum gerçekten
Defne42 Elif3435 atak dönemi daha siddetli oluyor maalesef ama 6. Aydan sonra özellikle bir duzene giriyor diş atak hastalık olmadığı sürece çoğu bebek güzel uyuyor 😂