Dermin ben çok kilo alanlardanım 😰😅 yaklaşık 30 kilo almıştım normal doğum yaptım hastaneden çıktığımda eve gelip ilk işim tartılmak olmuştu 10 kilo gitmişti bile inanamamıştım 5 falan gider sanıyodum. Doğumdan sonra verilen o çorapları uzun süre çıkarmadım ödemimde inmişti kızım 23 aylık olcak 65 kiloma inmeme 3 kaldı öyle işte 😅 dikkat etsem daha çok verirdim ama bol bol emzirdim yeni sütten kestim spor zamanı geldi ☺️