Ocağın 2 sinde 2 yaşına gireceğiz. Bu zaman kadar böylesine bi uykuya direnme görmedim. Deli gibi uykusu var öğle uykusunu yapmıyor. Bazen zar zor yyutuyorum bu defa akşam 9 gibi yatan çocuk 11-12 leri buluyo o da bayılıyo uykusuzluktan yoksa uyumaz yine. Öğlen de fazla uyumuyo zaten en fazla 1.30 saat. Birileri nolur geçici desin. Leyla gibi geziyorum evin içinde kaç gündür. Tabi bunların yanı sıra inatlaşmaları huy değişikliğinden bahsetmiyorum bile💩 yok mu bi geçecek diyen😕