Kızım 2 buçuk yaşında ama hala uyanıyor. Desteksiz uyuyor. Ama uyumayı reddediyor. Gün içinde yemek yemiyor gece de karnı acıkıyor. Açım diyor. Zıbınla dışarı çıkmak ister, yemek yemez gider yerden bulduğunu yer. Bide komşumuzun köpekleri var. Onları çok seviyor surekli camdan izler. Köpek taklidi yapıp bizi ısırıyor, dili dışarıda nefes alıp veriyor. Köpekler partisiyle kapı tırmalar ya o da öyle yapıyor.
Sinirlenince hart hart diye gelip ısırıyor. Ben cok yoruldum ağlıyorum, geceleri 4 5 kez kalkıyorum tekrar uyuyana kadar sabah oluyor. Uyu uyan şeklinde toplam 2 3 saat uyuyorsam 9da ise gidiyorum. Akşam 6 7 de geliyorum Uykusuzluktan ellerim titriyor şaşı bakıyorum başım ağrıyor. Eve geliyorum yatmak yok yemek temizlik. Ne zaman bitecek bu durum. Büyüyünce geçer diye diye 2 buçuk yasına geldi. Çevremde beni anlayacak kimse yok. Esim cocugu idare edemiyor, zaten bir gece bile sen uyu demedi. Ailem ve esimin ailesi yardım etmez. Hatta yoruldum desem ne yaptında yoruldun çamaşırı bulaşığı makine yıkıyor derler. Doktora gittik her şey normal gördüklerini taklit edebilir, canı uyumak yemek istemiyor olabilir diyor. Kan değerleri de normal sadece biraz d vitamini eksikligi var. Lütfen güzel şeyler söyleyin. Kızımı çok seviyorum sadece çok yoruldum