Ay35gok Damlanin yarisinda donuyor eczaneye götürüp verdim damlamiyorda dolaptada saklamiyorum kulananlar sizdede donuyor mu
-eylull- Ay35gok ben buzdolabında saklıyorum damlatırken çok sıkıntı çekiyorum dolapta sakladığım için olduğunu düşündüm açıkcası
Ay35gok Znurr uzerinde acilmadan once dolapta acildiktan sonra 4 hafta boyunca oda sicakliginda saklanmali yaziyor
Ay35gok Esese uzerinde acilmadan once dolapta acildiktan sonra 4 hafta boyunca oda sicakliginda saklanmali yaziyor
Ay35gok -eylull- üzerinde acilmadan once dolapta acildiktan sonra 4 hafta boyunca oda sicakliginda saklanmali yaziyor o yuzden oda sicakliginda saklıyorum