hanımlar bebekleriniz nezle grip burun akıntısı veya hafif öksürük gibi zamanlarda açık havaya çıkarıyor musunuz hiç yoksa evde mi geçiriyorsunuz tamamen?
bebeğim ilk kez nezle oldu 22 aylık. 3-4 gündür burnu arada bir akıyor. böyle zamanlarda hava aşmaya çıkılır mı bilemedim artar mı yoksa iyi mi gelir hava bugün güneşli. siz nasıl yapıyorsunuz?