Eylul_33 her bebeğin gelişimi farklıdır öncelikle bunu bi anlayalım lütfen.. şöyle postlar gerçekten beni üzüyor o sizin beneğiniz ve doktor normsl diyorsa normaldir.. etraftan aldığınız zayıf bu bebek baskısı veya yaşıtlarının iri olması sizin veya bebeğinizin suçu değil onun bünyesi o şekilde demekki.. eğer doyuyorsa aç kalmıyorsa sağlığıda yerindeyse kafanıza takılacak bir dırum yok 🌸