Dün çamaşırları makineye atarken dokuz aylık oğlum emekleyerek banyoya geliyor muş üç yaşında kızım da ben de duruyordu geldiğini görünce hayır hayır dedi kapıyı örtüyodu ki bebeğin orada olduğunu anlayıp hemen kapıyı tuttu kapanmadı fakat oğlum elini koymuş sol serçe parmağı sıkıştı sanırım Çok kötü ağladı bende ağladım Buz koydum ama yine de şişti morardı dün oldu bu olay geceden bugüne takip ettim kırık çıkık olsa hep ağlar diyorlar incinme var gibi size gidip röntgen çektirsem mi bebege zararı olurmu Bir de devlette acilden girsem bakıp rontgen çekerler mi