Kızlar merhaba daha önce demiştim bebeğimin sarılık değeri 19 a yükseldi 3 gün hastanede yattık 2 gün önce 10a düştü ve cıktık hastaneden fakat şuan bebeğimin yüzü ve vucudu sararmış durumda hemde ilk seferinde vucudunda sararma yoktu. Doktorumuz 10 gün sonra kontrole gelin demişti ama ben şuan cok tedirginim gidip gitmemek de 2 gün içinde yükselmiş olabilir mi değeri böyle birşey yaşayan var mı?😞😞😞😞