Kızlar suan evımden uzaktayım esımın görev geregı kızım 1 yas sendromu yasıyormus sacını cekıyor aglıyor kendını yere atıyor kafasını vuruyo yere sınırlenıyor herseye banyodan cıkmayan kız banyoya gırmek ıstemıyor bı kac gundur böyleyiz.Evımızde olmadıgımız ıcın sanırım evı özledi yatagını babasnı falan birde ev cok karabalık alısık degılız.Var mı böyle evınden uzak olup kendı evıne dönünce gecen yada ne zaman sure sonra gecıyor 😒