Kizlar gecen hafta ben cok ağır grip oldum benden bebege gecti 9.5 aylik annem babam esim kardeşim hepimiz olduk ayni evde yaşıyoruz geçici olarak testte verdik negatif ilk günler burun akıntısı idi ama artık balgamli öksürüğü cevirdi bu süreçte zaten tek meme ve gunde max 3 kere emen bebegim emmeyi bıraktı burnunu acuyoeum emzirmeye calisiyoeum yok aşırı derecede de huy degistirdi cok huysuz aksi bi bebek oldu hic böyle değildi cok üzülüyorum ve yoruldum artık emzirme düşünmekten doğduğu günden beri ben ağzına zorla veriyorum vermesem aramaz bırakmakta istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım